Drömmar och Uterum

Nu vill jag ha mitt drömda och efterlängtade uterum klart, med tak som håller regnet ute, men låter mig höra dess smatter mot taket, med fönster och öppen sikt mot trädgårdens och naturens grönska, och öppet för ljuden från djuren och naturen. Där ska finnas sittplats som kan bli liggplats, med dynor och filtar, bord för vinglas och matkalas, hylla med fina böcker, varför inte poesi, visdom och kännedom, mer fakta och vision, än fiktion. Levande ljus och kulörta lyktor, blommor romantik och mystik! Nu nu nu! Projektet är sedan ett tag satt i rullning och rullar på, väggar rivna och uppsatta, fönster isatt och reglar till sittplats finns, nu ska målas och sågas och fästas och fixas och trixas med fantasi och uppfinningsrikedom, ett sådant uterum har aldrig skådats, för det är min dröm och min fantasi och mitt utförande med mina resurser, men med gemensamma krafter med mannen, som delar mina fantasier och drömmar, och han bidrar med handkraft till min tankekraft, och tillsammans är vi oslagbara! :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!