Tankar i natten 6/12

Det är underbart när man hittar den där saknade pusselbiten som man letat efter länge och som man gett upp hoppet om men plötsligt bara fanns han där och herregud vilken lättnad och vilket hallelujamoment! Det sägs ju att det finns någon för alla och det har jag fnyst misstroget åt och kanske det gör det eller inte eller så handlar det om ömsom tur ömsom skicklighet ömsom envishet och att veta vad man vill och behöver och det vet jag nu för jag har lärt mig skillnaden och man kan inte alltid få det man vill ej heller det man behöver men man kan försöka och hoppas och plötsligt händer det, men ibland måste man hjälpa händelserna på traven och visst kan livet och kärleken te sig som ett lotteri, men köper man inga lotter kan man ju heller aldrig vinna! Så ligger ja å tänker i mörkret när mannen gått till jobbet och det är goda sköna tankar och såna behöver jag många för att kompensera alla de dåliga jobbiga bikupetankesvärmarna!!!


Kommentarer
Postat av: mAria

Jaaaa precis!
Så klokt. Fint att veta att det inte finns nåt heltäckande koncept
i partnerval
och att våga hitta den man vill ha relation med att vårda och jobba på ( njuta av)
för det är en process
av ömsesidighet
resten av alla våra dagar

2013-05-09 @ 11:04:04
URL: http://stroke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!