Julstress

Det jag bävar mest inför, är att jag bestämt mig för en tur till stan, och plågas av beslutsångest, till följd av självkännedom. Ångesten gäller inte turen i sig, utan alla de villovägar och sidospår jag riskerar lockas in på, innan jag nått det egentliga målet, och de eventuellt mycket negativa konsekvenserna som kan bli av detta. Impulskontroll är något jag lider brist på, har jag fått både höra och erfara! :-O Jag riskerar att lockas in på den fatala uppgiften att köpa julklappar, vilket var och en, även med alla hjärnceller i behåll, inser kan rent av vara skadligt såhär dagen innan dagen! :-O Giv mig styrka och led mig rätt, någon! :-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!