Lätt, lättare, lättast

Stolt över mig å mina framsteg, med mig och allt, och enormt glad över mina framsteg, med mig och allt. Jag tänker och jag tänker rättare, jag känner och jag känner rättare. Ångest är ett undantag, som kan förklaras och undvikas, om jag kämpar vidare, och är klok och sund, och gör rätt och tänker rätt. Jag har mest av allt mig själv att skylla och tacka, sedan har många funnits och finns i mitt liv som hjälpt och hjälper, de som stjälper finns inte längre i mitt liv, annat än som skellett i garderoben, och de är på väg att åka ut, men var sak har sin tid, och vissa saker tar tid, och jag har tid! Jag vaknar i harmoni, liksom jag somnade lätt och tryggt, min kropp vilar och tankarna är lättare och bekymren lätthanterligare. Bekymmer finns, det är livet, oro finns, det är också livet och det är jag och jag lever. Det är hur man hanterar bekymmer och oro som är grejen, för var sak har sin tid, och oro ska inte ske i tid och otid, utan i rätt tid och rätt mängd och oftast inte alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!