"Trädgården som terapi" Ett reportage ur värkligheten!

Alldeles yr i huvudet och torr i munnen, och nu återstår att se vad jag öst ur mig med motormunnen som är långt snabbare än eftertänksamheten. Nu blir bekymret hennes hur hon ska minska ner och skära ur min romansvit till ett kort positivt litet trädgårdsreportage! Jo hon måste vara skicklig! Nu ska bara fotografen bokas in, och sedan ska jag få se och läsa det färdiga resultatet och ge mitt godkännande, för ingen nämnd ingen glömd, för jag vill ej anklagas för förtal av mitt förtal, och det blir bråda dagar att framställa min trädgård i sin allra vackraste skrud! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!