Att lära gamla hundar sitta.

Aldrig lagom, men oftast för mycket än för lite. Idag spritter kroppen och knoppen av lust, jag vill göra allt och ingenting duger inte. Men nu Susanne måste du sätta dig ner en stund och samla dig. Japp, man kan lära gamla hundar sitta, iallafall en liten stund. Och jag är en föredömligt dresserbar gammal hund, som nu vet att jag ska göra en kopp kaffe, bre en smörgås, och på sin höjd sitta och göra listor på allt roligt jag vill göra. Sedan ska jag på pedagogiskt vis dela in listan i kategorier, och numrera i prioriteringsordning, efter väl och noga uttänkta kriterier. Uttröttbarhetskriterie är ett, och motsatsen är energigivarkriterie, sen ska jag tänka ut några fler. Men då var det ju det där med att tänka för mycket....Nåväl, jag sitter inte så fint, men jag sitter lite lätt!

Kommentarer
Postat av: annika wikström

Ja, det är ju det dära att lära sig sitta som är lite svårt och sen, när man väl lärt sig det så ska man lära sig att göra sakerna med måtta haha!
Kram å ha en braig dag!

Svar: Tack, detsamma! :-D
Susanne Lindström

2013-03-06 @ 10:58:41
URL: http://yrrepyrr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!