Dags att odla min trädgård!

Idag ska jag till psykologen, och rota och gräva. Som att odla sin trädgård, gallra och plocka bort gammalt och visset, och gödsla för rik blomstring och god skörd. Vissa plantor gror fort och blommar tidigt, vissa blommar kort tid och vissnar fort, andra blommar år efter år och blir kraftigare och starkare för vart år. Till nästa år lär man sig vad som bör odlas och inte utefter det resultat och de egenskaper man vill ha. Jag satsar på de livskraftiga, ständigt blommande, och det städsegröna vintergröna. Idag ska min trädgårdsmästare psykologen lära mig vad jag ska gallra bort och hur jag ska gödsla för god växtkraft! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!