Glad för det lilla

Hann inte med kaffe, för jag var tvungen att rädda det som räddas kunde, innan de drog räkningar idag så jag ej kunde få mjölk till det redan äckliga kaffet och så att jag kan lyxa till det med lite bensin och medicin. Jomensåatt, Jag har varit med om värre, nu är det Skorstensfejarna och Landstinget Sörmland som får stryka på foten, och för det har jag inte ett dugg dåligt samvete, lite ångest men inget dåligt samvete! Nu ska jag iallafall skjutsa iväg min närande dotter till arbetet, i vår nyförvärvade skrotbil, som iallafall har både värme och fläkt, till motsats mot den förra, som dessutom hotade med motorhaveri. Dock har den nya pärlan bara en fungerande dörr, på förarsidan iallafall, och man får vara glad för det lilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!