Man gör så gott man kan

Totalutmattad, efter en i princip sömnlös natt, men försöker hålla ut, och gör mitt bästa, för som sagt, sova är inte möjligt, varken då eller nu. Har varit i trädgården sedan morgonen, och klippt å rivit å krattat å stått i, planterat fler lökar i fler krukor, så intet fönster eller bord är tomt, och katternas "katteve" (fönsterskådning) därmed förstörd, till deras förtret, men då går det ju alltid att sätta sig i krukan, eller äta upp de späda små groddarna som sticker upp ur jorden, som straff eller som kompensation...Nu blev glömd frukost frunch, och laglig tid för ett glas vin till maten, för det vill jag ha, och känner att jag behöver, för att höja stämningen i min trötta kropp och hjärna, som inte är så extremt glättigt dumpositiv idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!