Vad göra? Ingenting!

Ja, vad ska man göra nu? Dagens prestation känns som om den är avklarad, med den över en timme långa, och med långa steg gångna, promenaden! Eller? Ja solen skiner uppmanande, och nästintill uppfordrande, på mig genom fönstren. Lite stressande faktiskt. Man har ju intutat i sig, av sig själv, och andra, att göra ingenting duger inte, och att göra ingenting går inte, för mig. Det finns de som kan, och det utan träning, och det är både beundransvärt och eftersträvansvärt. Mina katter t.e.x. är professionella på det, och jag försöker lära, av dem och av andra! Nu ska jag iallafall ta mig över tröskeln, ännu en gång, denna fantastiska dag, och de fyra trappstegen ner till utemöblerna,
vid min soliga husvägg, på det hus som jag kallar mitt Hem ljuva hem, och som är det ljuvaste hem man kan tänka sig, och önska sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!