Nöjd med det lilla

Inget nattvak, trots tidig läggning. Nästan 8 välbehövliga, välgörande timmars sömn, mellan 8-4. Börjar lära mig, och acceptera, vad som är är, och varför, och vad. Det är fortfarande Stockholm som spökar, nu en vecka senare. Men jag lider inte av det, inte när jag vet varför, och när jag visste vad jag gav mig in på. Jag ville leka, och leka fick jag, och leken tål jag. Mental energi, är absolut viktigare än fysisk. Jag behöver inte, och vill inte, springa maraton, och tränar därför heller inte. Jag behöver, och vill, vara tillfreds med mig och livet. Jag vill ha minnen att glädjas av, och utsikter att se fram emot, med glädje, och tillförsikt! Den 16e åker jag igen! :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!