Stolt, glad och tacksam

Halv nio drogs kontakten ur, och urladdningen och nedkopplingen var ett oundvikligt faktum. Jag har lärt, och lär, att det är som det är, och det som inte går att ändra på ska man låta vara som det är. Däri ligger nog mitt problem, att jag i min naivitet inte vet och förstår, när det är dags att ge upp, och sluta kämpa. Men också att vara nöjd med det jag har, både fått och åstadkommit. Men mycket hade jag nog aldrig haft eller varit eller fått, om jag förstått att jag skulle gett opp, där många skulle gjort just det, och många även rått mig till det. Det konstaterar jag nu, när lugn tillåter mig det, och erfarenhet lärt mig det. Jag är stolt, glad och tacksam, över att jag är som jag är, för när man är som jag är, då får man det man förtjänar, och även sånt som man inte tycker man förtjänar, för det är livets lott, men jag känner mig lyckosam, i både spel och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!