Bättre fly än illa fäkta

Nu ska jag fortsätta lyssna på självhjälpsboken "Sluta kämpa-börja leva", om positiv egoism! Göra saker och tänka tankar som är bra för mig själv, göra saker för min egen skull, inte andras. Tycka om mig själv, för att inte bli beroende av att andra tycker om mig, och inte vara så upptagen med vad andra tycker! Kan behöva det efter nattens kamp, ståendes ensam på barrikaden, skrikandes ut i det tomma mörkret, med hyttande näve! Välja mina strider, och överlåta vissa strider åt andra, med mera kraft och kanske förmåga!  Väl mött! Mer kärlek! Love, peace and understanding! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!