"Bättre lite skit i hörnen, än ett rent helvete"?

Städa bort ångest, är en beprövad och erkänd metod!? Fungerar på mig iallafall, och iallafall för stunden! Vilket som kommer först, är iofs frågan? Stöket, städningen, eller ångesten? Min dotter "hotar" med att flytta hemifrån, och det smärtar och drar i navelsträngen! Skräckblandad förtjusning?! Rädd för osäker förändring, för vad förändringen kommer att innebära! Men jag som inte gjort annat än kastat mig ut i det okända! Alltsomoftast utan varesig skyddsutrustning eller fallskärm! Kan tyckas att jag borde vara både härdad, och kanske förhärdad!? Men icke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!