Ville bara säga det!

Tre koppar kaffe, två samtal, en sida uträkningar! Så har min dag sett ut, änsålänge! I mitt huvud snurrar tankar runt, som vanligt, men inte som vanligt!? Jodå, det mesta är som vanligt, i de rutiner, och inom husets väggar, som jag har! Men idag, och den typ av upphetsade och upphetsande tankar jag har (nä, inget snuskigt), var det längesedan min hjärna klarade av! Försöker komma ihåg när det var, men så långt bakåt minns jag inte! Som tur är har jag väl dokumenterat min resa, med motgång och framgång, framfart och fall, i bl.a. denna blogg, som jag uppmanades att öppna och skriva, av vänner som trodde och tror på mig, som stöttat och stöttar mig!!! Jag kan inte annat än känna nästan gränslös stolthet, men med tiden också en övertygelse om att man tillslut får det man förtjänar, men också att "no pain, no gain" är en del av livet, och det som är att leva!!! Jag varken vill eller vågar stanna nu, men jag både vill och vågar stå kvar en stund, och känna mitt hjärtas slag, mina djupa andetag, uppleva den tacksamhet över livet i allmänhet, och mitt liv i synnerhet, med ALLA de känslor jag har i min kropp, som brister ut i många skratt, och rinner över i många tårar, som har blivit till skrik, men kan bli en vacker sång!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!