Jag är så lycklig...

Utmaningen att vara tacksam för tre saker varje dag, riskerar för mig att bli en orgie i tacksamhet! Så fort jag tänker på det, så fylls jag av sådan tacksamhet för allting, att jag nästan spricker av glädje, och riskerar att drunkna i glädjetårar!!! När livet vänder!?!? Jo, ni! Vänt, och tvärvänt, har det gjort, många gånger, men jag står kvar och upprätt, och starkare och lyckligare än någonsin! Och hur många kan säga det? Ingen räkmacka eller silversked till trots!!! Nej, jag har inte druckit en droppe, eller tagit droger, jag är berusad av...tacksamhet!!!  (Just idag är jag stark!!!);-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!