Påminnelse

Det tar tid att få upp ögonen, och det är plågsamt, trots mörkret! Ljuset i mobilen är som strålkastare rätt i synen! Tänker ofta på hur plågsamt, nästintill omöjligt, det skulle vara för mig att bo i stad, i ljud och ljus, efter...! Men också hur plågsamt det var, även innan...! Alla sömnlösa nätter, med Essingeleden utanför fönstret, hissen och grannarna i niovåningshuset! Stressen, både fysisk och mental, utmattningen den gav, både fysisk och mental!Att jag flydde livet i staden, som ett skrämt djur, och att flytten var ren och skär överlevnadsinstinkt, förstår jag ännu mer nu! Jag hade också en dröm, tur att jag förverkligade den, tur att jag kunde, och gjorde, det jag måste, ville och borde! Som alltid! Nu måste och ska jag njuta, av det jag har gjort och har! Lyckligare och rikare än så här, har jag aldrig varit, trots att livet inte blev eller varit lätt! Låt det vara så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!