Att vara nöjd!

Då var dagens hjärnträningspass avklarat! Mycket bra jobbat av mig, och jag är stolt och glad! Jag gör allt jag kan, och så gott jag kan! Och det är mycket det, vill jag lova! :) Nu ska jag luta mig tillbaka, självgod, nöjd och belåten, med mig, med allt jag har, och hur jag har det, och allt gott som väntar mig!:-) Att jag kan dela min glädje, med kära som delar min glädje, är en ynnest och en prestation! Att jag likaledes kan dela min sorg och smärta, med mina kära, som finns där, i vått och torrt, tröstar och stöttar, är ingenting annat än en ynnest, som jag vårdar ömt och omsorgsfullt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!