Lördagsmorgon

Nu ska nattens och själens mörker skakas ur kroppen! Drömmar lever verkligen sitt eget liv, helt utom kontroll! Men dagen styr natten, och jag styr min dag, så gott det går! Men drömmar är lärdomar, om man tittar och lyssnar, och lär sig förstå budskapet! Jag tar det till mig, och förstår att vägen är lång! Ett liv är fullt och fyllt, och man kan inte bara trycka ner det gamla för att fylla på med nytt! Man måste rensa med jämna mellanrum! Det som hänt går inte förlorat, det bakas in i våra celler, men det som hänt har hänt, och mer spännande är väl det som ska hända! Men det är idag vi kan påverka! En god dag, den bästa huvudkudden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!