Oro

Hatar oroliga nätter, och oron som följer därpå, och den underliggande oron som orsakar den onda spiralen! Acceptera och släppa det jag inte kan påverka eller göra något åt! Men är man duktig, och en trixare och fixare av Guds nåde, som brukar fixa det mesta, blir det mycket att fundera över och försöka finna lösningar på! Hur ska man våga delegera och släppa kontrollen, när man endast litar på sin egen förmåga, då man ändå alltid är den ende man har kvar när stormarna bedarrar, har man lärt sig!? Men nu ska jag släppa bekymmer för ett tag, så jag inte spricker! Stryka mig lätt över gamla sår och sprickor, och tala om för mig, att det ordnar sig! Kram på mig, och godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!