Upp och påt igen, dagen är här!

Nu måste ögonen tvingas upp, eftersom de inte håller sig uppe av sig själva! Nu måste jag tvinga mig upp, eftersom jag inte har spring i bena, och ingen större lust! Mörkret måste betvingas, eftersom ljuset är det som måste till, fast det skär i ögon och huvud! Hujedamej, så svårt det kan vara! Men jag har varit med om värre! Det blev jag påmind om under nattens envisa drömmande! Hjärnan jobbar på ackord övertid och obekväm arbetstid! Antar att det är övningarna jag kämpar med! No pain no gain antar jag! Men det kostar på! I sjukdomsliknande tillstånd, utöver mitt vanliga!:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!