Vänskap, gemenskap!

En liten tår i ögonvrån som hotar rinna ner över kinden!😿Längtar och saknar så mycket! Hör mig, se på mig, tala med mig! Få mig att skratta, och skratta med mig! Bjud upp mig till dans, och dansa med mig tills dansen är slut, och musiken tystnar! Då vill jag sjunga vackert, och att någon lyssnar! Ta mig med på äventyr, upptäck något nytt med mig, så du alltid minns mig, och uppskattar mig! Låt mig spegla mig i dig, spegla dig i mig! Så ska jag tala om för dig hur vacker, underbar och unik du är, för din egen skull! Jag saknar dig min vän! Jag saknar skratten och gemenskapen, kravlösheten med dig min vän! Jag saknar intresset och nyfikenheten hos en ny vän, i en ny bekantskap och vänskap! Jag längtar efter dig, och jag saknar dig! Men jag vet att du finns där, nära ändå, och alltid, i vått och torrt! Tack för det!❤️😻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!