Uppdatering

Om en vecka har jag tid hos Psykologen. Då ska vi prata om att fasa ut min antideppressiva medicin, och kanske min terapi. Om en vecka ska jag ta pk-provet, och sedan få doserat Fragminsprutor, för att kunna ta blodkoaguleringsprover, för att se om jag kan sluta äta råttgiftet Waran, utan att riskera fler blodproppar i hjärnan, och slippa den förhöjda risken för en till hjärnblödning. Jag väntar på besked om ny Arbetsprövningsplats, och att utöka arbetstiden. Allt detta på mitt egna initiativ. Jag står sällan still på samma ställe. Jag är så nyfiken på vad som finns bakom kröken, eller bortom horisonten. Jag vill utmana mig själv, höja ribban. Faran är jag medveten om. Men provar man inte, lär man sig inget. Det kan göra ont när knoppar brister, och lärdomar kan vara dyrköpta. Men jag är beredd att våga, jag är beredd att leva. För min egen skull, och för mina barn, och framförallt för att det är så underbart att leva! Även om, även fast...!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!