Juletid i julefrid!

Njuter så av juletid och julefrid! :-D Jag älskar julen! <3 När mörkret ter sig kompakt, ute och inne, i värld och sinne, behövs ljus, att lysa upp! Både fysiskt och mentalt! Och förhoppningsvis lyser ljuset upp det mörkaste hjärta, och i svåra tider! Nog blir det många djupa andetag, då stressen hotar att ta tag! Men planera i tid, och börja i god tid! :-D Och om man har en familj att dela med och involvera, blir det såklart både lättare, och betydligt trevligare! :-D Enligt tradition samlade jag barnen de tu, till första advent, för julstök, julbak och julpynt, och skön samvaro!:-D <3 " Åt var och en efter behov, av var och en efter förmåga"! Jag planerade, förberedde, och delegerade, de arbetade och fixade! Och sedan kunde vi mysa tillsammans! :-D <3 När de åkt hem igen, var och en hem till sitt, kunde jag luta mig bakåt, och bara vara, och njuta! Det tänker jag fortsätta med, ett bra tag till, så länge det går! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!