Alla känslor på en och samma gång!

Sitter och tänker på, och går igenom, alla galenskaper jag gjort under åren! Och då menar jag riktiga urbota galenskaper!!! 😱När jag tänker tillbaka, blir jag osäker, och tänker att jag måste ha drömt, det kan inte vara sant!😳Men jag har en del bildbevis att fräscha upp minnet med, om jag ville det! Men vissa saker ska nog förbli ett vagt minne blott, och mycket mår nog bäst av att vara glömt!😬Några få av de, som följt mig riktigt länge, vet en del, men inte allt! Och det ska nog både jag och de vara glada för! För då hade kanske inte bekantskapen varat så långe! Att några av dem trots allt finns kvar, av de som "drabbats" av min totala gränslöshet och impulsivitet! Ja jag är förundrad! Kanske är mina tokerier och galenskaper trots allt ett lite pikant inslag, i en ibland ganska grå värld, som jag tydligen tagit till uppgift att färga lite, i en paletts alla färger! 🎨Trots sjukdom och ålder har jag inte slutat göra tokigheter och impulsiviteter, som ger mig ångest och Ågren i högre eller mindre grad! Sån är jag!😳😊😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!