Fara ut, och vara sann!

Nu hörs bara köksklockan och kylskåpet i köket! Leif ligger på köksbordet, jag hänger vid det, med min ljumma kaffekopp, och svettiga ostmacka! Det blir så när man lätt blir hysterisk, när man kommer att tänka på allt man kan oroa sig för, och allt man borde gjort, och allt man gör, och allt man måste göra! Då far man ut, över den som sitter mittemot, och tar emot! Och det tar emot, att be om förlåt! Men det gör jag, när jag känner mig dum och orättvis! Fast han får mig inte att känna mig dum och orättvis! Han kommer över på min sida, och ger mig en kram! Nu har vi kramats och förlåtits, och han har vinkats av för ett uppdrag, ett tag, och jag lämnats ensam, åt lite fler grubblerier, innan det får vara slut med det! Då ska jag lyfta blicken från köksbordet, och titta upp och ut! Och tänka, att det ordnar sig nog, tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!