Smärtsam söndag

En händelserik och inte minst intrycks-och-uttrycksrik vecka och helg, har nästan däckat mig! 😳Men bara nästan! 😬Men fortfarande är det varsam hantering som gäller, så långt det går! 😶Ännu är stugan full i varje vrå, av små fötter och tassar, och jag försöker tassa på tå, för att inte väcka de två med fötter på!😶Själv är jag inte vaken, och svårväckt som få! 😴😱Överfull bägare, som skvimpar farligt nära kanten! 😶Jag längtar till, och behöver, största möjliga tystnad, och minsta möjliga aktivitet! 😶Men jag har gett mig in i leken, med arbetsträning, och får lära mig hur leken går till, och att leken tåla! 😳Men alla är vi nybörjare i början, och alla kan vi göra fel i början! Men man lär så länge man lever!Mycket koffein, min medicin, och vitamin, och en del protein får bli receptet för en god morgon?!😴😶😳😬😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!