Tid att tänka tanken klart!

Idag får jag tid till att tänka tanken klart, idag tar jag den tid jag behöver för att tänka tanken klart! Idag blir en dag av återhämtning som jag behöver för utveckling! Resumé och återkoppling och knyta ihop säcken! Jag har nått så många mål som jag inte trodde var möjliga! Jag har nått så många mål som jag inte ens vågat sätta upp! Jag har satt upp nya mål jag ännu inte uppnått, men vet med säkerhet att med envishet och målmedvetenhet som jag besitter, kommer att uppnå, förr eller senare! Och det spelar ingen roll, för det är vägen och resan som är mödan värd, och den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! Men det är den som kämpar som skola vara given (i den bästa av världar), i sinom tid! Men lyckan når man inte genom att vänta eller förvänta, den når man genom att kämpa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!