Tid

Jag förstår inte hur man kan överleva utan att ha tid att tänka en tanke, eller flera, klart! Jag förstår inte hur man ska och när man ska hinna tänka klart, när man alltid och hela tiden gör saker! Natten är väl den enda tid man har när man inte gör annat än sover! Men även i sömn arbetar hjärnan med att bearbeta allt man gjort på dagen! När ska man hinna vila? Det är ju när man inte har tid att vila, som man behöver det som mest! Det finns gott om tid, och alla har lika mycket, eller lika litet tid! Men om man inte tar sig tid att ha tid? Nu när jag fått uppleva att ha tid, och att lära mig att ta mig tid, har jag inte bara fått mer tid, jag har också fått förmågan att njuta av min tid, och lärt mig ta vara på min tid! Tiden blir så mycket mindre, och större, då varje ögonblick kan bli det största! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!