Den ljusnande framtid...???

Imorgon ska jag prata med min psykolog, och få utlåtande, misstänker jag! Inte så mycket om min psykiska hälsa, som trots allt, är mycket god! Depressiv period, låter ju övergående, trots allt! Men hennes uppfattning om mig och mina utsikter att nu och på sikt och med hållbar utveckling, ska ha möjlighet att "komma tillbaka till arbete", som det heter! Som om inte varje dag och varje sekund är hårt arbete för att hålla mod och humör uppe, när allt däruppe motarbetar mig! 😳En dryg vecka senare, ska hela teamet samlas, för att diskutera detsamma! Det kan innebära spiken i kistan, då jag och världen får acceptera att jag gjort mitt för att förändra världen! Där jag och världen får acceptera, att jag gjort och gör så gott jag kan, för att leva så gott jag kan, och göra så mycket gott jag kan, och så mycket jag kan! Jag har ägnat de dryga fem åren av dokumenterad och diagnosticerad sjukdom, till att hanka och dra mig uppåt och framåt!!! Jag vill INTE tillbaks, till där jag var, eller ens DEN jag var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!