Phu

Andas ut! Avbokade psykologen idag, när jag vaknade grötig å dan, med bly i hela kroppen! Lyckades stappla ner å få fram kaffe å macka, å då ringer oidentifierat samtal! Det får alltid pulsen att höjas! Bara det inte är HON!!!😱Men det var inte HON, utan hon, min psykolog, som gav mig en ny tid, redan på fredag! Och då ska jag vara redo! Det kan bli sista gången, och ledsamt avslut och avsked! Det/jag kan inte bli "bättre" än så här, tror hon/vi! För hon tycker att jag gjort och tagit stormsteg, och är så duktig, och klok, och fantastisk, och personlig, och strålar som en färgpalett, och många adjektiv! Jag måste arbeta vidare med att tro på det! Huden blir så mycket tjockare om man gör det!💪👍😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!