Funderingar

Det fanns lite gammalt kaffe i bryggaren, som jag värmde. Leif brände kattpäls på ljusen, som jag tände. Jag skrev några rader i dagboken, om, ja, vad hände? Har inte arbetstränat på två veckor, räknade jag ut, fast det känns som längre. Jag tar en dag i taget, och för var dag har jag tagit beslutet, att idag vill jag inte, heller. För var dag tar jag många beslut, riktigt många, och riktigt bra. För jag gör det jag kan och måste, varje dag. Men många beslut är inte lätta att ta! Jag velar och tvekar, än hit än dit! Funderar och tänker, än hit än dit! Snudd en blir galen, snudd en tror en är galen!😱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!