Insikter

När jag gör saker som jag verkligen tycker om, och som jag vet är bra för mig, främst socialt och mentalt, faktiskt, får jag sällan eller aldrig "baksmälla"! Jag vet att vi är oerhört olika vad gäller det, och jag är glad att jag fungerar så! Även aktiviteter av nödvändigt ont kan jag klara idag. Jag är ganska på det klara med vad som ger och tar numera! Har varit noga med att dokumentera! En stor framgångsfaktor är nog min meditationsträning, som är både fysisk och mental! KBT-terapi som lärt mig "tänka rätt", och hantera tillvaro, känslor och tankar bättre, har gjort "underverk"! Jag har precis kommit ur en svacka, efter att ha pressat mig för hårt, och tvingats till plågsamma insikter! Nu när jag kommit igenom det, och tänkt över situationen grundligt, är jag stark igen, i insikten om att jag får vara "svag", och att det är när jag är "svag" jag är som starkast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!