Prislappar

Kommer en sig bara igenom frukosten, och får på sig kläder nog för minsta anständighet, så är väl värsta faran över! 😳Sedan återstår det största klivet över tröskeln! 😬Men då är det ingen återvändo (fast det också hänt, mer än en gång)! 😴Om vi räknar i pengar, och vi har turen att varje morgon vakna med en ovikt hundring, har jag iom uppvaknande, uppstigning och iordningställande, bränt minst 50 spänn, inom loppet av högst ett par timmar! 😱Livet med hjärntrötthet! 😴Gäller att vända och vrida på varenda krona!!!💶Nu är jag både frukosterad och påklädd, och planer på utfärd gjord! En hel del kostnader kvar innan tröskeln är överstigen dock! 😳Men jag räknar med dricks när jag varit duktig och tagit mig ut! Lön för mödan! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!