Inte på topp alla dagar

Nu ska jag dricka upp mitt gratis jobbkaffe, sedan ska jag köra hem, och "slicka mina sår"! Jag tog mig iallafall hit, och har gjort och gjort mitt, och är stolt, ändå! En liten spricka i fasaden, där svett och lite ångest bröt ut! Känns skönt på något sätt, att stå "naken" och blotta mig! Jag är mänsklig, och det förstår folk, bättre än...! Ska bara ta mig hem nu, medelst bilen, genom regnet, före och efter andra snabba och snabbare bilar! Bara det!!!🚘😳Sedan får jag sjunka ihop i en liten pöl, i trygghet, och trösta mig med goda tankar och känslor, och en och annan katt, hoppas jag!😻😎😓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!