21 Januari, kl 10.18

Inte ens tre veckor har gått på det nya året, och så mycket har gjorts och hänt, och vänt får beteckna det som hänt och händer! 😃💪👍👏Innan jul fick jag, återigen, diagnosen depression! 😳Idag kom jag och läkaren överens om att jag kunde ta bort antideppressiv medicin, och fortsätta med min vitamin, då så mycket hänt, och det äntligen känns som det har vänt!😊👍👏💪Och att jag i min hand nu också håller ägarbeviset till den lilla husvagn jag drömt om så mycket!😃👍👏💪Jag har kämpat länge, mycket, och mycket hårt! Och det har tagit på krafterna! Men jag vet en, som varit den, som äntligen, stod vid min sida, och gav mig tryggheten! Han, som står kvar, i alla väder! Jag älskar dig Conny!!!❤️❤️❤️Nu kör vi, i lagom takt, tillsammans, genom livet, och terrängen, på både smala stigar, och breda vägar, i nedförsbacke och uppförs, och tittar på utsikten, framåt!😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!