27 Januari, kl 10.08

Jag gjorde det, och naturligtvis klarade jag det! 😊👍SĂ„ nu sitter jag hĂ€r, vid köksbordet och Ă€ter frukost, bara lite senare Ă€n vanligt, och bara med aningens lite fler myror i huvudet, Ă€n vanligt!😃IgĂ„r kvĂ€ll tog jag med mig min gitarr, som jag tagit ner frĂ„n vĂ€ggen, och stĂ€mt, sedan jag klippt mina naglar pĂ„ vĂ€nsterhanden!🎾✋Jag blev presenterad och presenterade mig för hela orkestern, och blev inkastad direkt, i hĂ€ndelsernas centrum!😃I handen fick jag en Ă€rtburk, och placerade mig i rytmsektionen! đŸŽŒđŸŽ¶đŸ‘Sedan hölls det pĂ„ och höll vi pĂ„ i ett par timmar, med musik, sĂ„ng, och dans, jag och de andra drygt tjugo personerna!đŸŽ€đŸŽ¶đŸŽžđŸŽ»đŸŽșđŸŽ·đŸŽč💃😃Och sĂ„ ska jag hĂ„lla pĂ„ varje vecka framöver, och lĂ€gga till och lĂ€gga pĂ„ instrument och röst vartefter!👏😃

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!