Man lär så långe man lever

Andra hjärntrötta undviker att göra saker som tröttar hjärnan! Jag gör istället ofta medvetet saker som jag vet tröttar hjärnan! Jag tror att hjärnan tränas och utvecklas på så vis! Det har nu gått 4 år sedan stroken. Vägen har varit lång och jobbig, och vägen är lång och jobbig! Både mentalt och fysiskt! Hjärntröttheten har jag förstått är kronisk, och går inte över. Liv och leverne måste anpassas, och strategier måste läras, för att det ska gå att få ett bra liv ändå! Jag har varit duktig på det, med mycket hjälp, och tack vare en enorm inre styrka, som jag nog inte trodde jag hade! Men man lär så länge man lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!