Starkare och modigare

Helt galet, roligt!😀Nu har jag varit pĂ„ en fyranĂ€ttersresa till Sofia Bulgarien. Fyra dagar av traskande. Upplevelser och upptĂ€ckter. Det enda som smĂ€rtade var fötterna och alla otrĂ€nade musklerna. Ja en och annan huvudvĂ€rkstablett, och insomningstabletter blev det, men det Ă€r ju inte sĂ„ konstigt, för öl Ă€r gott och billigt dĂ€r!😎Jag kan leva ordentligt, rejĂ€lt, och mycket. Jag kan min hjĂ€rntrötthet, och den fĂ„r rĂ€tta sig efter mig, jag ger mig inte! Det Ă€r mycket ljud, dofter, och mĂ€nniskor i en storstad, sĂ„ en fĂ„r skaffa ett "filter" mot det! Öronproppar och sidogator, och lite skygglappar mot ovĂ€sentligheter, och andas lugnt!😊 Jag Ă€r sĂ„ glad, och kĂ€nner mig stark, och inte minst modig! Och starkare och modigare blir jag för varje seger!đŸ’Ș😀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!