Vilse i pannkakan...

Idag börjar alltså min nya karriär som bloggare!

Och hur gick detta till, månntro? Och kanske framförallt, varför?

- Kanske är det en narcissistisk sida som hoppas få tillfredställelse???
- Eller bara ett allmänmänskligt behov av bekräftelse???
- Eller helt enkelt en ventil för att släppa ut och dela med sig av de betraktelser och funderingar som ständigt lägrar och belägrar???

Hum, jag tror kanske att jag börjar närma mig något...

För ingenting är väl så härligt som att ta del av något eller någon som beskriver något man själv tänkt, känt eller upplevt?! Igenkänning, gemenskap, förståelse... Eller, någon som beskriver något man INTE själv tänkt, känt eller upplevt?! Infallsvinklar, perspektiv, erfarenheter, utveckling...

HALLELUJA!!! 

...jisses, har jag verkligen skrivit ovanstående...typiskt mig...gå ut i 100 för att sen öka...och sedan...

Jag lovar, följande kommer inte tillnärmelsevis att vara så pretentiöst, eller seriöst, eller pompöst...eller... så kommer det det...ingen som vet, ingen som vet!!!
 
Bara den som läser, får se!!! ...och det hoppas jag ju, sådär lite anspråkslöst...;)

Kommentarer
Postat av: Mikke

Heja på, det här blir säkert bra.

2011-07-08 @ 13:19:11
Postat av: Moi

Apselut!

2011-07-08 @ 14:01:25
Postat av: Linda

jätte kul att du kom igång, min saga kan säkert hjälpa dig men vissa saker som är bra att ha i bloggen osv.....



jag hörde på en av sommarpratarna som är en stor bloggare. hon är väldigt folkskygg och flyttat ut på landet, mne som hon sa jag är en asocial expetionist därför bloggar jag ;)



Lycka till

2011-07-08 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!