Det smärtar mig

Ja, allt hänger ihop, hjärta, hjärna och kropp, men just nu spelar de inte i samma liga, och inte på lika villkor. Ledsenheten och frustrationen, tankarna mal, hjärtat värker och magen krampar, käkarna är spända, liksom varenda liten muskel i min kropp. Det går inte över, den där ledsenheten över att det är som det är. Den känslomässiga utmaning och prövning det är just nu suger fullständigt musten ur mig både fysiskt och mentalt. Mitt älskade underbara nästan vuxna barn, som jag behöver och som behöver mig. Vi försöker så hårt båda två och det tar så hårt på oss båda två, jag vill att det ska vara enkelt och att jag bara får vara som jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!