Hoppas och vill, kan och är bara lite rädd!

Så jävla upphetsad att det måste till styrkeord. Imorgon är Mötet som ska avgöra min framtid. Så är det naturligtvis Inte, för min framtid avgör jag själv, och min framtid ser ljus ut och blir ljus, oavsett med-eller motgångar, för jag är luttrad och stark, även när jag är svag, och kampen är hård, för livet är inte och ska inte vara lätt, för; "utan mörker, inga blixtar genom natten, och inget djup i glädjen under skratten" (Malvina: Ola Magnell). Men visst hade det varit alldeles fantastiskt underbart, om jag för en stund fick slippa motgång och bakslag, och bara få rida på vågen, snabbt framåt. Jag har gjort allt som går och allt jag kan, och nu gäller att vila i det och lita på det, så jag inte sprängs. Jag har som sista åtgärd, innan Mötet imorgon, påtalat min entusiasm och erbjudit referenser, då jag inte ska närvara i egen underbar person, utan nödgats lägga mitt öde i annans händer, som tyvärr så ofta är fallet, inte bara för mig tyvärr, men det ska inte stoppa mig, utan trigga mig och triggar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!