Klaga och bli anklagad

Jag vill inte vara "mamma" längre, jag vill vara människa, också. Mammor ansvarar för sina barns trygghet säkerhet och överlevnad, med omsorg fostran och uppfostran. Det arbetet har jag gjort och fullgjort. och nu vill jag gå ner i arbetstid och omfattning. "All U say, can and will be used against U" som oförtjänt bonus och oönskat resultat. "It takes 2",och det finns 2, och vi är två, och de är två, och jag är en...människa och person, som behöver trygghet och säkerhet, och som kämpar för min överlevnad. Medpartnern och medparten blev motparten, två blev inte ett, utan en blev ensam. J'accuse, och jag blir anklagad. Bit den hand som föder dig, och skjut budbäraren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!