Morgonstund i Hem ljuva hem!

Nu har jag skjutsat den ene dottern till dagis, för att intjäna brödfödan, ja det ska böjas i tid!;-D, Jag har dessutom satt på en tvätt, jag har skrivit ett välformulerat, tydligt meddelande till a-kassan, för att kompensera för min inkompetente arbetsförmedlares misstag, honom som jag förövrigt ska träffa imorgon, och han borde rista av skräck! Jomensåatt, jag har förtjänat en kopp äckligt, men trots allt någotsånär uppiggande, kaffe, och ska duktigt komplettera den frukosten med en grovmjölsbakad smörgås, vid köksbordet i mitt fina kök, där jag kan titta ut genom fönstret på min trädgård i den lite tveksamma vårsolen och vårskruden och bara njuuuutaaaa! :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!