Ska vi finna oss i det här? NEJ!!! (Ulf Nilsson: Tegelstensvalsen)

Jag är liten på jorden, men det krävs att jag är stor i orden. Idag ska jag undersöka varför och hur det har kunnat dras flera tusen kronor från min sambos konto när han betalat räkningar men att det sedan har gått till både Inkasso och Kronofogde för uteblivna betalningar, och ännu mer ångest och tårar och samtal och krälande och krypande har krävts, av Mig för att inte återigen hotas av att mitt hus säljs på exekutive auktion, men hans stora "välrenommerade" bank (Sörmlands Sparbank) verkar två sina händer, för min käre är stor på jorden, men kanske inte så stor i orden, så nu tar jag över, och klumpen i magen är enorm, och det är inte fjärilar, utan tusen punkkonserter som kör runt i min kropp.Detta har pågått sedan förra året utan att de varken åtgärdat eller kommit med någon förklaring. Han har bokat in möten, ringt, varit på bankkontoret, fått dörren stängd framför näsan, lovats uppföljning och utredning, men Ingenting har hänt och Inga löften hållits! Ska det få vara så här??? NEJ!!! :-(((((( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!