Irriterad och orolig

Irriterad över att disk står kvar på diskbänken och att disken var kvar i diskmasinen, att den torra tvätten hängde kvar i vardagsrummet och på dörrar sedan flera dagar, att köksgolvet är fullt av brödsmulor sedan katten tjuvat, och irriterad över att golvet måste skuras men att bara jag irriterar mig, irriterad över att kuddarna är utan örngott sedan jag tog av och tvättade dem, irriterad över att tvätthinken fylls men aldrig töms, sedan är jag orolig över att jag ska få fästingbett och att jag inte har råd att vaccinera mig, jag är orolig att pengarna inte ska räcka till och att mina skulder inte ska bli betalda, jag är orolig för att bilen krånglar och drar så mycket bensin, jag är orolig över att ta dåliga och felaktiga beslut och jag är orolig för att jag oroar och irriterar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!