Vem ska man tro på, när allt är såhär?

Hur ska man någonsin våga tro och hoppas när man blir huggen i ryggen så fort man sänker garden för en sekund. Att ständigt vara på helspänn gav mig en kraftig hjärnblödning, och för att överleva nu måste min hjärna få syre och min kropp retirera från jaktinstinkten. Min dröm om lugnet efter år av fysisk och mental stress kostade både fysiskt och mentalt kapital, över min betalningsförmåga skulle det visa sig. Både pengar och psykisk hälsa tog slut efter alla prövningar och nu ska det till så mycket ork och tålamod för att få simma lugnt att det är nästintill omänskligt, och jag är inte mer än människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!