Det finns måsten

12.00:
Påminnelse på två timmar innan aktivitet ringde just. Just nu har jag svårt att hålla nacke och ögon uppe. Frågan och dilemmat är vad jag ska göra då? Aktiviteten är av typen Måste. Jag ska få en timmes välbehövlig terapi, men att ta sig dit är en enorm utmaning, och just nu känns det som en omöjlighet. Jag vet att jag både kommer att ta mig dit, och att terapin kommer att ge mig de nödvändiga verktyg jag behöver för att ta mig igenom resten av dagen, och den närmaste framtiden. Verktygen heter bl.a. struktur, fokus, bekräftelse, mod, hopp och tro. Den bästa och nog enda metod jag har att tillgå för att klara detta nu, är en stunds meditation och Mindfulness för att inte hinna krampa ihop i tårar och ångest, som hela tiden ligger på lur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!