Duktig

Varken kaffe eller smörgås tog bort huvudvärken eller sömnigheten eller irritabiliteten. Men doktorn ringde och bekräftade att allt som inte är som det borde är som det ska. Ute är det fabulöst vackert, inne och inombords mera stökigt. Jag har bestämt mig för att vara sådär jobbigt duktig, som ger uppmuntrande leenden och dunkar i ryggen, om man nu skulle träffa någon, vilket jag ju inte gör. Jag ska ta mig ut på en åtminstone halvtimmeslång promenad, för 30min är den magiska gränsen för ultimat välmående, har duktiga jag läst mig till. Sedan kan jag känna mig så välmående och duktig att jag förtjänat att vila, som ju också är duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!