Morgonångest

10.00:
Visserligen skiner solen, utanför mina gardinlösa smutsiga fönster, men ångestkänslor kom strax efter uppvaknandet, och jag blir både rädd, trött och ledsen. Att jag har terapitid i eftermiddag lugnar och tröstar något, och om jag kravlar mig ur sängen och går upp till mina katter och äter lite frukost med dem, kanske ångestknuten i magen släpper något. Hoppas.
 
10.15:
Överambitiöst. Jag fick på mig kläder, men börja och konfrontera dagen och utmana var för tidigt. Sängvärmen fanns kvar, och det tjockare täcket skyddar. Leif bryr sig inte om mitt misslyckande utan ligger lugnt bredvid mig och spinner och fräschar upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!